Ai do të jetë me ty

Verse 1
Am                 Dm
Pse ligështohesh shpirti im?
G                    C                    
Pse po rënkon ti Brenda meje?
Am                 Dm               
Ai është I gjallë në përjetësi
G              C                         
Ai banon Brenda teje                                                         
Bridge 1
        F                   G
Jo mo ski frikë,  mos ki frikë
 C          Am                                   
Zoti është me ty
          F          G    
Jo mo ski frikë, mo ski frikë
 C         Esus E                                     
Ai të do ty                                                                
REFRENI
  F        G           C        Am          
Ai do të jetë me ty,  Ai do të jetë aty (2x)
F      G                    Esus E       
Ai do të jetë kur ti të kesh nevojë
F         G       C        Am       
Ai do të jetë me ty,  Ai do të jetë aty, 
    F                   G        Am      
Ai do të jetë pranë teje gjithmonë                       
 
 
Verse 2
Am           Dm
Nga fryma jote mar une jetë
G                    C
Nga fryma jote paqen gjej 
Am                Dm                                        
Nga gjaku yt unë mora shpëtim
G                   C                            
Nga gjaku yt unë dola në dritë                                          

Bridge 2
F          G            Am   
Pranomë kështu siç jam Zot    
  F       G        E/Am              
Të lutem Zot më prano  (4x)                                     
 
F               G           C         Am
Ai do të jetë me ty,  Ai do të jetë aty,
     F        G              Am      
Ai do të jetë pranë teje gjithmonë            
 

Teksti dhe Muzika

Ernest Shira

 

Leave a comment