Egjipti – Egypt Bethel – Cory Asbury

.

Strofa 1

Am                F

Jo s’do t’harroj

   C                               G

Mrekullinë se si ti solle

Am            F

Shpëtimin Zot

   C                      G

Eksodin e zemrës time

.

PreCh

Am F

Më gjete Liri më dhe

C                 G                    Am

Ujërat i ndave të më clirosh

F      G

O Jahveh

.

Ref

Am

Zot për mua ti lufton

         F

Cdo fitore  kë në dorë

      C           G

Halelujah, Halelujah

Am

Në dysh detin ndave ti

      F

Më drejtove në thellësi

    C             G

Haleluja Haleluja

.

Strofa 2

            Am         

Reja në ditë

                                       F

Një shënjë, se je me mua

                  C

Flaka në natë

                                           G

Një llambë në këmbën time

.

Ura

F

Në egjiptin tim ti erdhe

G

Dhe për dorë ti më more

Am

Marshuam drejt lirisë ne

C

Në tokën e premtuar

F

Jo tani nuk të harroj ty

G

Do t’këndoj për cfarë ke bërë

Am

Vdekja u përpi përgjithmonë

C

Nga vrulli e dashurisë

.

Perkthimi: Aurel Duro

Leave a comment