Perulem para teje

A                             E
Jam këtu unë para teje
.           D                       E
Në praninë tënde o mbret
.             A              E                         D
Aty ku engjëjt lartësojnë vec emrin tënd

.            A                     E
Një parfum i freskët është
.                       D               E
Dhe unë qëndroj këtu me Ty
.         A                 E                       D
Admiroj unë madhështinë e fronit tënd

Rref

.            A                    E
Unë përulem përpara teje
.              F#m      E         A
Duke shpallur se Ti je mbret
.              D                      A
Dhe thërras i shenjtë i shenjtë
.  D      F#m        E
Qengji është i shenjtë

Leave a Reply

