Paqe gjej -/- It is well

Intoro  G    D   Em

Strofa 1:
G                                      D              Em
Kjo tokë e madhe është dridhur më parë
G               D      Em
Prekur nga zëri i Tij
D             D          Em
Detet kur trazuar janë
G                           D   Em
Për hirin tim bien në qetësi

Ref
C                D
Dhe përmes vështirësish
Em           D
Sytë i kam tek Ti
C                 D
Dhë përmes vështirësish
Em
Paqe gjej

C                 D
Dhe përmes vështirësish
Em
Sytë i kam tek Ti
Dsus     D
Paqe gjej ne Ty

Strofa 2:
G                         D       Em
Mos ndodhtë kurrë të mos besoj
G                      D           Em
Edhe kur s’do mund të shoh,
G          D          Em
Dhe malet që përballë më rrijnë
G           D              Em
Në det të thellë do i hedhësh Ti

Ref
C                D
Dhe përmes vështirësish
Em           D
Sytë i kam tek Ti
C                 D
Dhë përmes vështirësish
Em
Paqe gjej

C                D
Dhe përmes vështirësish
Em
Sytë i kam tek Ti
D              D
Paqe gjej, paqe gjej

 
Bridge
G     D        Em   C
Beso në Të o shpirti i im
G           D         Em     C
Erë e dallgë, ja njohin zërin (3X)

G           D         Em  / / / / /
Erë e dallgë, zërin i njohin

Outro
C          D   Em
Paqe gjen shpirti im
C          D   Em
Paqe gjen shpirti im
C          D   Em
Paqe gjen shpirti im
C                 D            Em
Paqe gjen, paqe gjen shpirtiim  (2x)
Paqe gjen, paqe gjen shpirti im (2x)

Ref

Leave a Reply

