Sill rizgjim (tek une fillo) – Send revival


C  F  C  F
STROFA 1
          C                                   F
Premtimet prej se lashti shikojme
               C                                  F
Se nese lutemi dhe gjunjet rrezojme
             Am                             F
Ti do t’vish sherosh vendin tone
               C                 F
Ti do t’vish, ti do t’vish

STROFA 2
C                                   F
Premtimet qe ke bere ne shikojme
                   C                                F
Se nese kthehemi dhe Ty te kerkojme
             Am                                 F
Ti do t’vish t’sherosh vendin tone
             C                 F               C
Ti do’vish, Ti do t’vish tek ne

REF
                    Am        F         C
Zot sill rizgjim tek une fillo
                        Am    F           E/G
Se buzet e papastra une i kam
               F                          C
Syte e mi Mbretin kane pare
                F                       C/E
Lavdine Tende per nje cast
Dm               F               C
Sill rizgjim tek une fillo.

Leave a Reply

