Ku shkon, une shkoj – Where you go I go

Intro: Am   G  Dm   Dm  (2x)

Am
Ku shkon, une shkoj
G
Cfare ti flet, une them
Dm                        Dm
Une lutem si Ti,  Une lutem si Ti

Am                G
Jezusi beri ate qe pa nga ty
Dm
Ai tha vetem fjale, qe i degjoi nga ty
Am                                   G
Ne cdo vend qe shkoi, e drejtove ti
Dm
Priu zemra jote, Frymen tende ndoqi

Am                              G
Si mund ta mendoj, te ec une pa ty
Dm
Kur cdo hap qe ai beri, Ishte ne dorezim
Am                                 G
Nuk mund ta mendoj, t’jetoj une pa ty
Dm
I denje je vetem ti Zot
F Am    G      Dm     Dm
Je gjithmone I mire,  Je gjithmone I mire

Ref
Am
Ku shkon une shkoj
G
Cfare ti flet une them
Dm                       Dm
Une lutem si ti, Une lutem si ti

 
Urra
Am
Dhe pse bota sheh, dhe shpejt harron
G
Ne kurr’ s’do t’harrojme
Kush je ti
Dm
Dhe cfare ke bere per ne

Leave a Reply

