Para Teje sot

D              Gm
Para Teje sot
C                                  D
Në bukurinë e pranisë tënde
D                Gm
Kur jam në gjunjë
C                                D
Më rrethon me dritën tënde
Bb         C          Dsus D

 

Adhuroj, të adhuroj
D              Gm

 

Para Teje sot
C                                  D
Kur krah’t e tua më rrethojnë
D                Gm

I shtangur jam
C                                D
Nga madhëstia e lavdisë tënde

Bb         C          Dsus D
Adhuroj, të adhuroj

 

G                              C            G          D
Thirrjes tënde ia dorëzoj unë zemrën Zot
G                             C       G      D
Prekur nga pasioni dhe vullneti yt

 

Randy Butler © 1985 Mercy Vineyard

This entry was posted in P. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

