Vetem Jezus-/- None but Jesus

G                  C
Ne qetesi dhe ne heshtje e di
Am     D
Se ti je Zot
G                      C
Ne misterin e prezences tende
Am                D
Ti me perterin

Am  D         G           C                D
Kur me therret s’dua te mohoj
Am    D     G    C                D
Cdo dite une ty te kerkoj

Rref
Em                 C     G    D
Ska asnje tjeter si    ti
Am
Vetem Jezus
Em               C    G    D
Kryqezuar per li – ri
Am
Dhe jetoj te jap lavdi

G                C
Dhe ne kaos, konfuzion une e di
Am      D
Se ti mbreteron
G                    C
Ne momente dobesie me jep hir
Am                   D
Te bej vullnetin tend

Am  D             G        C                 D
Kur me therret s’dua te mohoj
Am     D    G    C                D
Cdo dite une ty te kerkoj

Urra
Em                  C              G         D
Gjej kenaqesine une ne ty Zot
Am
Ti me jep shprese

Ti me jep force
Em                 C               G          D
Gjej kenaqesine une ne ty Zot
Am
Pergjithmone

Leave a Reply

