Nga lartesite / Rooftops

Intro Am – G- F- G (2X)

Am
Jam k’tu para teje,
G
Ne dashuri bie me ty
F
E di qe hiri yt,
G
Me solli ne k’te vend

Am
Fale teje Zot, jetoj i lire
G
Jeten time ta jap ty
Dm                                  Am
Ndaj qendroj perpara teje
C                                                  G
Dhe zerin ngre, se me dhe liri

Ref
                 C
Ndaj emrin tend do t’therras
                  G
Nga lartesite une do te shpall
          Am             F  Dm
I yti jam, I yti Jam

C
Gjithcka qe jam
                   G
Ne doren tende ti me mban
             Am            F    Dm
I yti jam, I yti jam

Am
Cdo te mire ti me ke dhene
G
Ngrej duart,  t’i shikojne te gjithe
F                               G
Je i vetmi ti, qe mund t’me gjunjezoje

Am
K’te dashuri me boten ndaj
G
Bukurine e fjales se shenjte
Dm                                   Am
Ne gjunje bie para teje
C                         G
E duart ngre, Ti me dhe liri

Urra
C
Ja ku jam, qendroj
Me krahet hapur
Am
Per te vetmin, Birin
.                           F (Dm)
Te perjetshmin Zot
.                                G
Te perjetshmin Zot

Leave a Reply

