Ene the thyera / Broken Vessels

Intro: Am  C   Am   C

.                     Am                            C
Ne shume pjese jam, thyer, demtuar
.                      Am                              C
Plot me meshire ti, me mbledh serish
.          Am                                 C
Duar bosh jam, por jo i braktisur
.               G                    Am       G
une jam i lire, une jam i lire
 

Ref
.        F                          G
Hir madheshtor, sa i embel je
.         Am                      F
Shpeton nje t’mjere si une
.           F                        G
uooh i humbur por, u gjeta prape
.    Am               F
i verber, tani shoh

.                                  C       G
Oh une mund te te shoh tani
.                           Am       F
Ne syte e tu  shoh dashuri
.                      C    G
Ndersa jeten ti e le
.                     Am           F
Te thyerit i kthen ti ne jete

 

Intsrumentale:  Am  C   Am    C

 

.                    Am                      C
Ti merr deshtimet, dhe  dobesite
.               Am                      C
Ne vazo balte,  vendos thesar
.                Am                  C
Zot merr k’te zemer, jam ena jote
.             G                  Am          G
Bota te shohe, jeton  tek une

 

Interlude: C    G   Am    F

Leave a Reply

