Me gjithcka jam / With all I am, Hillsongs

D                                A/C#              Bm
Dorëzohem sërish në dorën tënde Zot
Bm/A           G            A
Me gjithcka jam, për Ty
D                                A/C#                    Bm
Botën time mban në pëllëmbë të dorës Zot
Bm/A      G         A        Em7   Asus
Dhe i yti jam, përjetë

Ref
A         D     A/C#    G/B
Jezus unë besoj në Ty
D/F#    F#m   G
Jezus të përkas  unë  Ty
Em
Je arsyeja që jetoj
Asus    A
Motivi që këndoj
D
Me gjithcka jam

D                       A/C#               Bm
Do të ec me ty, kudo që të shkosh
Bm/A            G              A          D
Në gëzim edhe lot, mbështetem në ty
A/C#      Bm
Dhe do të jetoj në rrugët e tua
Bm/A   G            A   Em7   Asus4
Dhe premtimet   Zot, përjetë

Urra

Dsus  D     A/C#
Të adhuroj   unë
G/B   Bm   A
Të adhuroj  unë  Ty.

Leave a Reply

