Agnus Dei/ Qengji eshte i denje

A
Haleluja
D/A                                                  A2
Haleluja, Sepse Zoti I fuqishem mbreteron
A
Haleluja
D/A                                                  A2
Haleluja, Sepse zoti I fuqishem mbreteron

A        D/A
Haleluja
E  A            E    A                 D   A         F#m    E
I shenjte, I shenjte, je Ti Zot i pushtetshem

D
Qengji eshte I denje, Qengji eshte I denje
A            E    A                 D   A         F#m    E
Je I shenjte, i shenjte, je Ti Zot i pushtetshem
D
Qengji eshte I denje, Qengji eshte I denje
A
Amen

Leave a Reply

