Une jam i lire / I am going free

Intro   │C#m—│A–E│B—│—-│
Alternativ CAPO 4 | Am—|F–C|G—|—-|

Versioni ne Am eshte shume i lehte dhe me poshte keni cover ne akordin Am

 

A             E
Cfare mund te thuash ti,
A          E
Qe sot kam pafajesine
A          C#m
Gjykatesi vet me mbron,
B
Me la te lire

A     E                A       E
Dhe kur kembana ra, Liria tingelloj
A       C#m                   B
Ferri le ta degjoje, une jam I lire
E
Une jam I lire

 

Rref

C#m                A
Lavdi lavdi, Haleluja
E                                 B
Ne det makatin hodhe ti
C#m                 A
Lavdi Lavdi Haleluja
E                            B
Jezusi me dha lirine
E
Une jam I lire

 

A         E
Nuk do te kthehem pas,
A         E
Nuk jam me une I njejte
A                   C#m
Njeri I ri jam sot, une jam I lire

A           E
Ne rruge te ngushte po ec
A          E
Shtruar me hir dhe shprese
A              C#m             B
Drejt ne shtepi me con une jam I lire
E
Une jam I lire

 

E          A        E     B
Jam I lire, I lire vertet
C#m  A               E    B
Jam I lire,    I lire vertet
E         A       E     B
Jemi t’lire, t’lire vertet
C#m    A          E    B
Jemi tlire,    t’lire vertet

 

Fundi
A           E
Dhe do te vije nje dite,
A        E
Tek ti do t’fluturoj
A     C#m           B
Nga burgu me clirove jam I lire

Leave a Reply

