Ne dashuri me ty / Deep in love with you

IntroC   F    /    C   F   /    C   F    /    C    F  /

C                 F     C                    F

Ulur dua te jem, Ne kembet e tua,

C                      F        C        F
Kur jam me ty, jam ne shtepi

C                        F  C                     F
I prekur nga hiri yt, ne dashuri me ty

Am7          F                 G
Nga butesia jote, ngelem pa fjale

C                           F        C                    F

Mahnitem une me ty, qe emrin tim therret

C                         F            C    F
Nuk mund te gjej tjeter si ty

C                  F          C                    F
Nje deshire e forte, si zjarr digjet tek une

Am7                             F            G
Te t’njoh me shume ty miku im

Ref

F                Am        F   C      G

    Ne dashuri me ty A–ba     A–t

Am7           F                C
Ne dashuri me ty Zot

F                   Am              F      C       G
Zemra, me rreh per ty, I shtrenjti Jezus

Am7          F            C
Ne dashuri me ty Zot

Urra

G                C              G                 C

Shpetimtari im, rrjedh gjaku yt tek une

F           C             F                   C
Dhe dashuria ime, eshte me e thelle se dje

F                  Am7

Une hyra permes perdes,

F                     Am7

Prej hirit jam bere I shenjte

G

Zot, dashuri e shpi-rtit tim

Leave a Reply

