Djali i vogël i Trumpetës (Little drummer boy)

E
Eja, mua më thanë  –   pa-rampam-pam-pam

Për t’parë një mbret që u lind  –  pa-rampam-pam-pam
Bsus
Dhuratën më të mirë  –  pa-rampam-pam-pam
Bsus             E                              A                          E                          Bsus
I japim mbretit tonë –   pa-rampam-pam-pam, rampam-pam-pam, rampam-pam-pam
E                                                                          Bsus      C#m7
Të nderojmë Atë –   pa-rampam-pam-pam – Kur ne vijmë

E
Foshnja e vogël  –  pa-rampam-pam-pam

Një djalë i varfër jam  –  pa-rampam-pam-pam
Bsus
Asnjë dhuratë nuk kam  –  pa-rampam-pam-pam
Bsus                          E                                     A                          E                          Bsus
Që i shkon përshtat një mbreti –   pa-rampam-pam-pam, rampam-pam-pam, rampam-pam-pam
E                                                                                  Bsus         C#m7
A mund të luaj për Ty  –  pa-rampam-pam-pam – Në trumpet

E
Maria tundi kokën  –  pa-rampam-pam-pam

Kau, qengji mbanin ritmin –   pa-rampam-pam-pam
Bsus
Në trumpet luajta  –  pa-rampam-pam-pam
Bsus               E                         A                          E                          Bsus
Më t’mirën për Atë  –  pa-rampam-pam-pam, rampam-pam-pam, rampam-pam-pam
E                                                                                             Bsus    C#m7
Me buzë në gaz vështroi  –  pa-rampam-pam-pam – Si luaja unë

Leave a Reply

