Une dorezohem / I Surrender

http://www.youtube.com/watch?v=HcnfT4arZtI

Intro : Dm,  F,  Gm,  A#2

Dm
Ja ku jam
                F
Ulur ne gjunje zot prape
                       C
Gjithcka dorezoj
A#2
Gjithcka dorezoj

Dm
Ketu me gjen
F
Ndersa ti prane me vjen
C
Deshpruar per ty
A#2
Deshpruar per ty
 Dm         F,  Gm,  A#2                      
Une Dorrezohem

Dm
Ne shpirtin tim
F
Derdhu me hir, meshire
C
Kam etje, uri
A#2
Kam etje, uri
Dm
Me krahe te shtrire
F               
Lutjen me degjon ti
C
Me fol tani Zot
A#2
Me fol tani Zot

Rref
Dm
Une dorezohem
F
Une dorezohem
Gm
Dua te t’njoh me shume
A#
Dua te t’njoh me shume. (2x)
Urra : A#2,  F,   Dm,  C;    A#2,   F,    C
 
          A#2     F
Si nje ere e forte
           Dm      C
Jezus fry tek une
 Gm
Zot ti vepro
Dm     C
Zot ti vepro tek une

       A#2      F
Si stuhi e forte
 Dm    C
N’shpirtin tim leviz
              Gm
Zot ti vepro
 Dm    C
Zot ti vepro tek une

Leave a Reply

