Zoti nuk më la në baltë / (Lord didn’t leave me)

Em    Am        Em      B7      Em         Am          Em     E7
Zoti nuk më la në baltë për k’të e lavdëroj
      Am      D               G             Em     C                                B7
Si një fëmijë më mban në krahë o sa ngrohtësi që ndiej
         Em   Am   Em         B7      Em         Am   Em   E7
Kur zëri më jehon në male, shpirti fluturon
 

 

             Am    D       G
Gjithë bota le ta dijë
       Em       Am7   B7          Em        E7

Se Zoti mbretëron mbi tokë   (2x)

 

         Em      Am            Em        B7   Em       Am           Em     E7  
Nuk ka mallkim mbi Shqipërinë, as lot as hidhërim
     Am     D        G           Em    C7                          B7
se dashuria rrjedh si lumi si një burim qiellor
     Em      Am  Em          B7     Em      Am     Em     E7
Se Perëndia më shpëtoi shpirti më gëzon
 

             Am    D         G
Gjithë bota le ta dijë
      Em          B7                     Em
Se Zoti mbretëron mbi tokë  (2x)
 

 

Ralf Gjoni

Leave a Reply

