UNE NE PORTAT E TIJ

D                   G
Une ne portat e tij
D
Do te hyj me lavderim,
            D      G               A
Ne oboret e tij me adhurim.
          D                         G
Do te them: kjo eshte dita
       D
Qe Zoti e krijoi,
           G                   A                   D
Do t’gezohem sepse ai me ngazelloi.

 

 REF

  D               G     D
Ai me ngazelloi, ai me ngazelloi
G                       A                  D
Do t’gezohem sepse ai me ngazelloi. 2x

Leave a Reply

