UNË MUND TË BËJ GJITHÇKA


C2         m7                  C2 
O Zoti im o shpëtimtar
                      Am7                              F2
Shkëmbi i shpëtimit vendi im i fshehtë
                 E      Am  G
Nuk ka si emir Jezus
F2                     G
Që mund të më shpëtojë

 

C2               Am7                     C2 
Unë jam vendosur mbi k’të shkëmb
                        Am7                            F2
Dhe kurrë nuk do lëvizem
                   G       Am  G    F2
Shpresën e kam vetëm në ty
         G            A  A/C#
O Zot je shpëtimtar

 

 

D2            Bm7                      D2
Lavdërimi yt do të jetë gjithmonë
                 Bm7               G
Dhe fjalën tënde fort e mbaj
                    A            D/A     A      G
Me këngë të re unë do t’lavdëroj
                 A         D/A  A
Me zemër do t’bekoj

 

D2              Bm7           D2
Më mbushe jetën me gëzim
                 Bm7                G
Dhe veç në ty gjej kënaqësi
 
                    A            D/A    A            G
Me këngë të re un do të lavdëroj
                 A            D/A   A
Me zemer do të bekoj

 

URA

               Bm7    A       G
Kur jam i dobët më forcon
D/F#            G      Bm7     A
Dhe në mungesë ti jep bollëk
               Bm7   A           G
Për hir të emrit tënd të shenjtë

 

REF

      A

Unë mund të bëj gjithçka
Me krishtin që më forcon
 

 

Autore: Darlene Zschech

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

