UNE DO TE THUR LAVDE

 

Em9     Am                                                D/A      G/B
Ati im tani e ndjej  si munda une te egzizstoj
       C2             Am           D/A               B7
Pa  te te njohur  ty o  Zot   dhe vullnetin tend
Em9                     Am            D/A            G/B
Por une tani  jam  femija yt dhe ne familjen tende jam
        C2                       Am/E
Dhe  une me frike nuk do te kem
     D           B7/D#
Se ati im ti je prane meje

 

 REF

Em           Am/E  
Une do te         thur lavde 
D/F#    G       D/F#
Une do te thur lavde
C2/E        Am/E
Une do te thur lavde
D           B7/D#
Ne perjetesi
D           E
Ne perjetesi

 

 

 

Leave a Reply

