Ty Të Kam Forcë

 

F                  C                    Dm
Ty të kam forcë në dobësi
                  F                 Bb
Ty të kërkoj thesari im
                F        C     F  C
Ti je gjithçka për mua

 

F                     C                        Dm
O Zot të kërkoj unë Ty si perlë
                      F                      Bb
Nëse dorëzohem jam i marrë
                 F       C      Bb   F
Ti je gjithçka për mua 

 

            F   C   Dm   F           Bb          F  C    F  C

Jezus je i denjë, Qengji i Perëndisë
            F   C   Dm   F           Bb          F  C   Bb  F
Jezus je i denjë, Qengji i Perëndisë

 

F                  C                    Dm
More në kryq mëkatin tim
                  F                 Bb
Dhe u ringjalle përsëri
                F        C     F  C
Ti je gjithçka për mua

 

 

F                     C                        Dm
Kur bie poshtë Ti lart më ngre
                  F                       Bb
Kur etje kam Ti ujë më jep
                 F       C      Bb   F
Ti je gjithçka për mua

Leave a Reply

