Ti je Zoti im

G                D
O Zot ,Ti je Zoti im
        C                                           G
Dhe unë gjithmonë do të lëvdoj    (2X)
  

Em                                               D
Do të kërkoj Ty cdo mëngjes
                          C                                 Am     C
Dhe do të mësoj të ec në rrugën Tënde
         G                                   D
Dhe hap pas hapi më drejto
             C                                    G
Gjithmonë unë Ty do të ndjek
 

                                        D
Gjithmonë Ty do të ndjek
            C                               Am    C
Gjithmonë unë Ty do të ndjek
           G                                 D
Dhe hap pas hapi më drejto
           C                                   G
Gjithmonë unë Ty do të ndjek
 

Leave a Reply

