Shpëtimtari Rron / My redeemer lives

Versioni 1

E                     A
Zoti shpirtin tim e shpengoi
E                          A
Mëkatin tim me gjak e pastroi
               E   A                    E   A
Unë besoj,      unë besoj

  

E                 A
Ai e fshiu turpin tim
E                             A
Në Emrin e Tij gjej shërim
                E  A                    E   A
Unë besoj,      unë besoj

  

B
Një flamur do t’ngre unë
A                             A/B
Se Zoti im mbi vdekjen fitoi

  

                                              E       A
                         Shpëtimtari rron
                                              C#m  B
                         Shpëtimtari rron  (2X)

  

D                     A/C#
Ti më çliron        ngrihem me Ty
E/G#                            F#m
Mbi k’kë mal kërcej tani
               E/G#        Bsus   B
Mbretëria Jote t’vijë

 

Autor : Reubem Morgan

 

Versioni 2

SHPËTIMTARI RRON
 
INTRO   E7      A7         E7          A7

 

E7             A7
AI SHPETOI SHPIRTIN TIM
E7                   A7
ME GJAK MËKATIN M’PASTROI
              E7  A7                 E7       A7
UNË BESO—OJ,     UNË BESOJ

 

E7                         A7
TURPIN TIM E HODHI TEJ
E7                                A7
N’EMËR TË TIJ SHËRUAR UNË JAM
               E7    A7               E7       A7
UNË BES OO OJ, UNË BESOJ
 
B
DO TË NGRE FLAMURIN
A                        B
ZOTI IM MBI VARRIN FITOI

 

 E5              A2
SHPËTIMTARI   RRON
 Cm7          Bsus
SHPËTIMTARI    RRON

 

D

BARRËN TIME MBAN TI
 
A/C#
E UNË SHKËLQEJ NË TY
        E/B                                Fm#
MBI MAJ TË MALIT PO KËRCEJ
E/G#                                                  Bsus
DHE SHOHË MBRETËRINË TË VIJ

 

 

 

Leave a Reply

