Perëndia nuk më ka harruar

Em
Do të këndoj o Perëndi
D
Që kurrë s’harron tek unë të vish
C
Do të lavdëroj, jo s’do të rri
B7
Ti jep shumë forcë e dashuri

 

Em
Ti jep gëzim, nder edhe shpresë
D
Na bën të denjë që të ngadhnjejmë
C
Mbi çdo pengesë edhe stuhi
B7
Ne nuk humbasim se je Ti

 

Em
Kur shi të bjerë, kur erë të fryjë
D
Nuk do t’kem frikë se jam me Ty
C
Ti pranë më mban, Ti diellin nxjerr
B7
Dhe zemra ime mbushet me shpresë

Ref

Em
Perëndia nuk më ka harruar
D
Perëndia mua më ka premtuar
C
Asnjëherë nuk do të më braktisë
B7
Me mua do t’jetë sa frymë të kem

 

Em
Perëndia nuk më ka harruar
D
jetën time Ai ka çliruar
C
Dhe humbjen sot e quaj fitim
B7
Dhe jeta ime në Të merr dritë

Toni Shena

Leave a Reply

