Syte e verber

Em                  C
Sytë e verbër le të hapen
D                      Gmaj7
I dobëti thotë jam i fortë
C            Am7         B7sus   B7
Fjala e Zotit na thotë kështu
Am                      D7sus D
Dhe në sprova unë qëndroj
Gmaj7                  Cmaj7
Para maleve të k’saj jetë
Am7             B7sus  B7   Em7
Zotin e kam mburojë dhe fuqi
Ref

Am7             D                     Em7
Do t’i ngre duart lart n’praninë tënde
m7                D             G
Në shtëpinë e Zotit do të banoj
Am7          D
Haleluja Ti je Zot
G              C

Haleluja i Yti jam
Am
7                  B7sus       Esus  E
Jezus Ty t’kam mburojë dhe fuqi

https://www.youtube.com/watch?v=SaOI9njWcnw#t=14

Leave a Reply

