NDIZ ZJARRIN PRAPË/ Light the fire again

E                        B  
Mos ler të fikem Zot
           F#m                   A                        E
Ndaj të thërras, ndize zjarrin prapë
E               B
Vizioni të mos vdesë
         F#m                   A                         E
Unë të thërras, ndize zjarrin prapë

 

E                   B
Zemrën, jetën m’i njeh
          F#m                    A                        E
Ndaj të thërras, ndize zjarrin prapë
E                 B
O Zot disiplinomë
F#m                            A                         E
Unë të thërras, ndize zjarrin prapë

 

F#m                         C#m
Jam këtu të blej ar
                            B
Pastruar në zjarr
A  
I varfër, qyqar
       E                                   B
I verbër, mjeran unë vij
                               D     A
M’vish me të bardhë
                         B
që turp unë të mos kem
A                      E 
Zot ndize zjarrin prapë

 

Autor: Brian Doersken

Leave a Reply

