Me shume se mund ta ëndërroj

 
G                                  D
Më shumë se mund ta ëndrr’oj
Em                              C
Ke derdhur hir mbi mua o Zot
G                         D
Një ditë në shtëpinë tënde
Em                       C
Eshtë më mirë se sa një mijë
D
Ditë në k’të botë

Ref

G              D
Cdo ditë jam i bekuar
Em                           C
Aq shumë sa nuk mundem ta them
G      D
Jetoj nën hirin tënd Zot
C                                                G                     D
Më shumë se mjaft për mua je

Urra
G    C                                                   G
Zo–t më shumë se mjaft për mua je
D    C                                                   G
Zo–t më shumë se mjaft për mua je

 

Leave a Reply

