Më mirë një ditë /Better is One day

E2                                  A2                Bsus
Sa i bukur është banimi Yt, Zot i fuqishëm
E2                                                   Bsus
Se shpirti im ka mall dhe t’pret veç Ty
E2                                         A2                   Bsus
Se zemra ime gjen shumë gëzim në praninë tënde
E2                                                   Bsus
Në hijen e krah’ve të tu këndoj për Ty

 

E/G#)                          A2
Më mirë një ditë me Ty o Zot
Bsus
Më mirë një ditë n’oborrin tënd
A2
Më mirë një ditë me Ty o Zot
A/C#           Bsus                                                           E2
Se mijëra tjetërkund  (2X)                Se mijera tjeterkund

E2
Një gjë kërkoj, kam një qëllim
A2                          Bsus
T’shoh buk’rinë tëndeE2                                                      Bsus

Të vij dhe t’gjej Ty në mes të lavdisë tënde (2X)

 

C#m7                        B      A2                                    Bsus
Zemra ime, mishi im     Ty t’thërrasin Perëndi
C#m7                    B          A2    Bsus
Ti e freskon shpirtin tim
C#m7                                 B         A2
Kam shijuar dhe kam parë     eja sërisht tek unë
E/G#                                      F#m7                           Bsus
Do të vij pranë teje Zot, do t’vij pranë teje Zot
Autor: Matt Redman

Leave a Reply

