Madhështi /(Majesty)


                                                                                               

F#m7   D2         A/C#                                     D2
Ja ku jam, përulur nga madhështia në Ty
A                                       E/G#
Mbuluar falas nga hiri Yt
F#m7   D2         A/C#                           D2
Ja Ku jam, e di që jam një mëkatar
A                                 E/G#
Gjaku i Qengjit mua m’mbulon

 (Chorus)
A               E      F#m7      D2
Madhështi,   madhështi
         A                                E
Nga hiri yt u gjeta siç jam
          F#m7                                       D2
Duar bosh por n’dorën tënde i gjallë

(2nd Chorus)
A               E      F#m7       D2
Madhështi,    madhështi
       A                                                 E
Përjet ndryshuar nga kjo dashuri
                 F#m7                            D2
N’pranin tënde të madhështisë

F#m7    D2     A/C#                        D2
Ja Ku jam, dashuria jote m’përul
A                                            E/G#
I falur që dhe unë mund të fal
F#m7         D2             A/C#                            D2
Këtu qëndroj, dhe di dëshira jote unë jam
A                                      E/G#
Shenjtëruar me zjarr dhe lavdi

Ura:

A                           F#m
Kush ka etje le të vijë edhe të pijë
         D                                    E
Dhe etje kurrë më nuk do të ketë

 

 

Martin Smith, Stuart Garrard © 2003 Curious? Music UK/EMI CCLI # 4219071

 

Leave a Reply

