Kur Vështroj Unë Tënden Shenjtëri

C                                                         F
Kur vështroj unë tënden Shenjtëri
C                                 F
Kur sodis unë tënden bukuri
C
Kur gjithcka që më rrethon
F                      Dm       G
Bëhet hije në dritën tënde

 

C                                               F
Kur gëzimin gjeta unë tek Ti
C                                        F
Kur Ti më mbështjell me dashuri
C
Kur gjithcka që më rrethon
F                      Dm     G
Bëhet hije në dritën tënde

 

Ref:

G            F G                   Em  Am
Të adhuroj       të adhuroj
Dm             G                         C   C7
Arsyja që rroj është të adhuroj (2X)

 

Leave a Reply

