Kështu Si Jam

Em                           Am         Em
Kështu si jam po vij unë sot
B                      Em
Më urdhëro ç’të bëj o Zot

Em                      Am           B
Se gjaku yt jep shpresë të plot
Am   Em       B        Em
O Zoti im po vij po vij (2X)

Em                               Am     Em
Kështu si gjendem unë tani
B               Em
Pres prej teje plot fuqi

Em                          Am     B
Të më shërosh çdo dobësi
Am   Em       B        Em
O Zoti im po vij po vij (2X)

Em                           Am        Em
Kështu si jam do më pranosh
B                     Em
Prej faji të më largosh

Em                     Am            B
Pres prej teje t’më shpëtosh
Am   Em       B        Em
O Zoti im po vij po vij (2X)

Leave a Reply

