I LIRË JAM PËR TË LAVDËRUAR/ All things are possible

E2
Kjo këngë që këndoj

Kjo këngë që unë kam

Kjo këngë për të cilën lind
                     B
Është këngë lirie
                                        A      C#m      F#       E
Dhe i lirë jam të lavdëroj

 

 

E2
Në errësirë do  këndoj

Në stuhi do  kërcej

Ngazëllehem unë në ty
                         B
Është këngë lirie
                                      A
Dhe i lirë jam të lavdëroj

B                   A
Fryma jote më sjell në liri
B                  C#m     A        E2
Fjalë e jëtës më ka bërë të ri

 

 

REFRENI

                          B                   C#m     
Jezus më dashuri më mban
                               A       B         E2
Që k’të garë me gëzim të përfundoj
B
K’të këngë që në zemër kam
           C#m    A2       Bsus
Bekon emrin tënd të shenjtë

 

 

E2                 B                        C#m     
Jezus kërcejmë para fronit tënd
                        A2            B        E2
Dhe ne duart i ngremë  t’adhurojmë
B
K’të këngë që në zemër kam
           C#m    A2     Bsus           B        E2      
Bekon emrin tënd të she  ———njtë

 

Darlene Zschech

 

 

 

 

This entry was posted in I. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

