GJITHÇKA PER TY

INTRO   G    A/C#    D     G/B     A/C#      D

 

G                   A/C#                 D
PËR DASHURINË QË ZOTI KISH
G                  A/C#             Bm
DHA BIRIN E TIJ JEZUS KRISHT
G                   A/C#       Bm    G       A/C#                 D
PËR DASHURINË AI VDIQ,  PËR DASHURI U NGJALL
                           A/C#                              Bm
OH SA HERË O ZOT UNË TË KAM LËNDUAR
                                 G                                     D
POR PRAPË TI MË FAL, KUR UNË TA KËRKOJ
A/C#                                Bm              
DHE SA HERË O ZOT UNË TY TË KAM THËNË
G
MË MERR TI PRANË

REFRENI

A                                      E/G#         F#m
GJITHÇKA KAM NEVOJË JE TI
                                        D
JE FILLIMI DHE MBARIMI

 

G                       A/C#                               D
PER DASHURINE UNE DO T`KENDOJ
G                         A/C#                     Bm
BASHKE ME ENGJEJT QE LAVDROJNE
G                        A/C#              A/C#   
PERHERE O ZOT TI JE I SHENJTE
G            A/C#                  Bm
TI JE MBRETI IM PERJETE

 

D                           E/G#       A

PËR DASHURINË AI U LUT
 D              E/G#                      A
AT U BËFTË VULLNETI YT
D              E/G#                               A
SE ATA S’DINË CFARË BËJNË
D                E/G#                        F#m9
KRYQI IM T’I AFROJË  NË TY,   NË TY,
              E
NË TY, NË TY.
Autore: Mia Fieldes CLLI- 4455220

Leave a Reply

