Drita e Botës/Here I am to Worship

D          Asus                 Em
Drita e botës në errësirë Ti zbrite
D           Asus               Dsus/G
Mi hape sytë që t’shikoj
D             Asus              Em
Cfarë bukurie, zemra ime të do Jezus
D                    Asus                     Dsus/G
Me shpresë për një jetë bashkë me Ty

Refreni
D                                    A/C#
Ja ku jam, t’adhuroj Ty, ja ku jam, përulëm
D/F#          G
Ja ku jam, them Ti je Zoti im,
D                                 A/C#
Je plotësisht i bukur, plotësisht i denjë
D/F#         G
Plotësisht i mrekullueshëm

D                  Asus                 Em
Mbreti i përjetëshëm mbi gjithshka i lart’suar je
D             Asus           Dsus/G
Në qiell i lavdishëm je Ti
D                   Asus        Em
Erdhe i përulur tek bota që e krijove
D                    Asus              Dsus/G
Për hir të dashurisë le gjithshka
 

 

A/C#      D/F#   G
Kurrë s’do t’kupoj sa të kushtoj
A/C#  D/F#  G
Që more fajin tim në kryq

Author: Tim Hughes, CCLI # 4042279

Leave a Reply

