Beko Zotin Shpirti im/10 000 Reason

Intro: C,  G,   D,   Em,   C,   G,   D Violine, Kitare

          C                G     D          Em

Beko Zotin Shpirti im,  O shpirti im
C           G         D
Emrin e tij adhuro
            C               Em     C     D  Em
Kendo si kurre me pare, O shpirti im
  C               D                 C,  G  , C,  G
Emrin tend une adhuroj
  

     C      G              D       Em         
Ja dielli lind, dite e re agon
C              G          D      Em
Eshte ora te kendoj serish
C                        G
Cfare do te me ndodhe
            D                 Em
E cfare do t’me vije perpara
C2                G                     D           G
Une do t’kendoj kur muzgu prape te bjere

  

     C        G         D             Em
Plot dashuri, i ngadalte n’zemerim
     C           G              D       Em
Je madheshtor, o Zot sa I mire
      C      G                   D        Em
Per miresine tende perhere do  t’kendoj
C2          G                 D     G
10 mije arsye zemra do ti gjej

  

      C    G                 D             Em
Dhe kur nje dite, te mos kem me force
    C        G            D       Em
Kur fundi t’afrohet dhe momenti t ‘vije
C2       G                D                    Em
Shpirti im serish pafund do te kendoje
C2         G                 D           G       
10 mije vite, edhe pergjithmone

http://www.youtube.com/watch?v=9jYLTn4fKYQ

Leave a Reply

