Asgje sdo tme ktheje me pas/Holding nothing back

Writer(s): Tim Hughes , Martin Smith    CCLI #: 4879277

Intro; G  – Bm – A (4x)            

D
Jam i zgjedhur jam i lire,
                            Bm
Te jetoj ne perjetesi
  G
I lire pergjithmone

D

Me ngrite lart, ti me drejton ,
                                    Bm
Kembet e mia i forcon
  G                             D
I yti pergjithmone

Pre Chorus
G      Bm                                   A
Dhe Asgje s’do t’me ktheje pas
                                              G
Asgje sdo tme ktheje me pas,
   Bm                                     A
Asgje sdo tme ktheje me pas

Chorus                      
D                                     A
Prangat u thyen jam I lire

           Bm
Jam i gjalle t’jetoj per ty,

           A
Jam i gjalle t’jetoj per ty
D                                        A
O c’dashuri si ka mundesi?

                Bm
Dhe gjithcka per mua ti
                 A                                        G
Dhe gjithcka per mua ti   Dhe Gjithcka

D
Mekatin tim e lave ti ,
                                         Bm
Pastruar jam une per cdo dite
  G
I lire pergjithmone

D
Perpara fronit une qendroj,
                                 Bm
Kuroren e jetes te fitoj
G                                D
I yti pergjithmone
 

Instrumental : D – A – Bm – A  (4x)
 
Urra
   G                   A                
I lire t”jetoj, I lire te jap,
Bm
I lire te jem, I lire te t’dua. (2x)
   G                   A                
I lire t”jetoj, I lire te jap,
Bm                                           G
I lire te jem, I lire te t’dua   Zot

 

Leave a Reply

